KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓK
Helyzetfüggő kommunikáció (E-001215/2015/D001)
A képzés során megszerezhető kompetenciák
- A képzésben résztvevő mindennapi kommunikációja során képes alkalmazni az aktív hallgatás, értő figyelem eszközeit.
- A képzésben résztvevő képes felismerni a kommunikációt segítő és gátló tényezőket, a szavak szerepét a mindennapi kommunikációban.
- A képzésben résztvevő a SPID® módszer segítségével képes alkalmazni a szimpátianyerés, kapcsolatmenedzselés, információnyerés és jogérvényesítés eszközeit a mindennapi kommunikációja során.
- A képzésben résztvevő képes a hatékony vezetői kommunikációs eszközök alkalmazására, a tárgyalások hatékony és eredményes levezetésére.
- A képzésben résztvevő képes a hatékony konfliktuskezelésre, a nehéz helyzetek kezelésére.
A képzés célja
- A képzés célja, hogy a képzésben résztvevők mindennapi és munkahelyi kommunikációs kompetenciát fejlessze, valamint hogy a SPID® módszer segítségével megismerjék a négy kommunikációs stratégia elméleti hátterét és gyakorlati alkalmazását: S – szimpátianyerés, P – partneri kapcsolatmenedzselés, I – információnyerés, D – jogérvényesítés.
A képzés célcsoportja
Felnőttek, akik kommunikációs kompetenciáikat szeretnék fejleszteni.
Modulok
- Általános kommunikációs ismeretek (16 óra)
- Szimpátianyerés (16 óra)
- Kapcsolatmenedzselés (16 óra)
- Információnyerés (16 óra)
- Jogérvényesítés (16 óra)
- Tárgyalástechnikai, érveléstechnikai ismeretek (16 óra)
- Vezetői kommunikáció (16 óra)
- Nehéz helyzetek kezelése (16 óra)
Hatékonyság a munkavégzésben (E-001215/2015/D002)
A képzés során megszerezhető kompetenciák
- A képzésben résztvevő ismeri a hatékony munkaszervezés alapjait, lépéseit.
- A képzésben résztvevő képes tudatosan és hatékonyan bánni a munkaidővel, elősegítve ezzel saját szakmai fejlődését is.
- A képzésben résztvevő képes felismerni a problémák előfordulását és a munkavégzés során felmerülő problémákat a munkafolyamat figyelembe vételével megoldani.
- A képzésben résztvevő törekszik arra, hogy a képzés során elsajátított stressz kezelő technikák segítségével képes legyenek legyőzni a mindennapokban a stresszt.
- A képzésben résztvevő képes a mindennapi munkavégzéshez kötődő számítógépes problémákat megoldani, magabiztosan kezelni a számítógépet a hatékony munkavégzés érdekében.
A képzés célja
- A képzés célja, hogy a résztvevők saját személyes általános kompetenciái, továbbá egyéni hatékonyságuk fejlődjön. A programban elsajátítottak alkalmazásával a résztvevők saját kompetenciákat megismerve tudatosan sáfárkodjanak erőforrásaikkal a mindennapokban.
A képzés célcsoportja
Minden munkavállaló, tevékenységtől függetlenül.
Modulok
- Tudatos munkaszervezés (8 óra)
- Hatékony időgazdálkodás (16 óra)
- Rendszerszemléletű problémamegoldás (16 óra)
- Stresszkezelés (16 óra)
- Számítógépes ismeretek (24 óra)
Általános termelésszervezési ismeretek (E-001215/2015/D003)
A képzés során megszerezhető kompetenciák
- A képzésben résztvevő képes felismerni a termelésszervezés jelentőségét és alapelveit a mindennapi munkavégzés során.
- A képzésben résztvevő ismeri a japán Lean termelésszervezési módszer alapvető sajátosságait, módszereit.
- A képzésben résztvevő ismeria japán KAIZEN módszer alapjait és működését.
- A képzésben résztvevő képes felismerni a változások hatását a szervezetek működésére és a munkavégzésre.
A képzés célja
- A képzés célja hogy a résztvevők alapvető termelésszervezési és Lean menedzsment ismereteket szerezzenek. A program célja, hogy a részvevők megismerjék a termelésszervezési technikákat, a változások hatását a munkafolyamatokra, tevékenységtől függetlenül.
A képzés célcsoportja
Minden termelésszervezésben dolgozó munkavállaló, tevékenységtől függetlenül.
Modulok
- Alapozó ismeretek a termelésszervezésben (8 óra)
- Általános LEAN ismeretek (24 óra)
- Általános KAIZEN ismeretek (24 óra)
- Változások a munkahelyen (24 óra)
Vezetői készségek fejlesztése (E-001215/2015/D004)
A képzés során megszerezhető kompetenciák
- A képzésben résztvevő tisztában van a kommunikáció, a konfliktuskezelés, a motiváció, vezetői hitelesség, irányítás, ellenőrzés, delegálás alapvető eszközeivel és képes alkalmazni azokat.
- A képzésben résztvevő képes a potenciális válsághelyzetek, változás- és válságkommunikációs helyzetek felismerésére, stratégiák kidolgozására, válságmenedzselésre.
- A képzésben résztvevő képes a feladatok hatékony kiosztására, a munkavállalók motiválására.
- A képzésben résztvevő képes a nehéz helyzetek kezelésére a megfelelő kommunikációs eszközök alkalmazásával.
- A képzésben résztvevő képes az outplacement technikák, a gondoskodó vállalati magatartás alkalmazására.
A képzés célja
- A képzés célja, hogy a résztvevők olyan általános képességeket, kompetenciákat sajátítsanak el, amelyek segítik őket munkakörük felelősségteljes és hatékony ellátásában.
A képzés célcsoportja
Minden vezető beosztású munkavállaló, tevékenységtől függetlenül.
Modulok
- Általános vezetői ismeretek (8 óra)
- Vezetői kommunikáció (16 óra)
- Delegálás (16 óra)
- Motiváció (16 óra)
- Változás és krízismenedzsment (16 óra)
- Nehéz helyzetek kezelése (16 óra)
- Outplacement (8 óra)
Környezeti fenntarthatósági ismeretek (E-001215/2015/D005)
A képzés során megszerezhető kompetenciák
- A környezeti fenntarthatóság fontossága, környezettudatos gondolkodás a mindennapokban.
- Lakossági fogyasztási szokások javítása, egyéni környezettudatosság, tudatos vásárlás, energiafelhasználási szokások megváltoztatása.
- Vállalati környezettudatosság, környezettudatos gondolkodás a munkahelyen.
- Vállalati fogyasztási szokások fejlesztése, a vállalat környezettudatos magatartásával való azonosulás.
- Tájékozódás és tájékoztatás.
A képzés célja
- A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a környezetei fenntarthatóság fontosságágát, valamint a környezettudatos gondolkodást és alkalmazását a munkahelyen és a mindennapokban.
A képzés célcsoportja
A környezettudatos gondolkodásukat fejleszteni kívánó felnőttek.
Modulok
- Környezettudatosság a mindennapokban (16 óra)
- A vállalati környezettudatos magatartás (16 óra)
Asszertivitás a kommunikációban (E-001215/2015/D006)
A képzés során megszerezhető kompetenciák
- A képzésben résztvevő képes a különböző kommunikációs interakciókban az érdekérvényesítésre, felismeri a haszonérvek és a tudatos célkövetés szerepét a hatékony kommunikáció elérése érdekében.
- A képzésben résztvevő képes felismerni a a különböző személyiségtípusokat és a személyiségtípusok jellegzetességeinek figyelembe vételével alakítja ki a partneri együttműködést, a hatékony kommunikációt.
- A képzésben résztvevő képes „nem”-et mondani úgy, hogy ezzel továbbra is fenntartja a kölcsönös és hatékony kommunikációt.
- A képzésben résztvevő ismeri és alkalmazza az asszertív kommunikációs technikákat.
A képzés célja
- A képzés célja a résztvevők asszertív kommunikációjának fejlesztése.
A képzés célcsoportja
A képzés célcsoportja elsősorban a vállalati szféra munkatársi állománya. Nyílt képzés esetén potenciális résztvevő lehet, a fenti szervezeti kapcsolódáson kívül, minden olyan egyéni ügyfél, aki ezen kompetenciáit fejleszteni szeretné.
Modulok
- Asszertivitási alapok (10 óra)
- Asszertív kommunikációs technikák (10 óra)
Hatékony munkavégzés (E-001215/2015/D007)
A képzés során megszerezhető kompetenciák
- A képzésben résztvevő képes felismerni a különböző személyiségtípusokat és jellemzőiket. Tisztában van a konfliktuskezelés, stressz kezelés alapjaival, az ehhez kapcsolódó kommunikációs stílusok fogalmával.
- A résztvevő képes a hatékony csapatmunkára.
- A résztvevő képes a személyes stressz kezelési stratégia kidolgozására, a sztesszhelyzetek kezelésére.
- A résztvevő képes a tudatos munkaszervezésre, a hatékony időgazdálkodási módszerek alkalmazására a projektszemlélet elősegítése érdekében.
- A résztvevő képes az alapvető, hatékony kommunikációs eszközök alkalmazására, e rendszerszemléletű problémamegoldásra.
- A résztvevő képes a személyes konfliktuskezelési stratégia kidolgozására, a konfliktushelyzetek kezelésére.
A képzés célja
- A képzés célja a képzésben résztvevők személyes kompetenciáinak fejlesztése a munkahelyi hatékonyságfejlesztés elérése érdekében.
- A képzés célcsoportja elsősorban a vállalati szféra munkatársi állománya. Nyílt képzés esetén potenciális résztvevő lehet, a fenti szervezeti kapcsolódáson kívül, minden olyan egyéni ügyfél, aki a kompetenciáit fejleszteni szeretné.
A képzés célcsoportja
A képzés célcsoportja elsősorban a vállalati szféra munkatársi állománya. Nyílt képzés esetén potenciális résztvevő lehet, a fenti szervezeti kapcsolódáson kívül, minden olyan egyéni ügyfél, aki a kompetenciáit fejleszteni szeretné.
Modulok
- Stresszkezelés (10 óra)
- Időgazdálkodás (10 óra)
- Hatékony kommunikáció (10 óra)
- Konfliktuskezelés (10 óra)
Hatékony tárgyalási technikák (E-001215/2015/D008)
A képzés során megszerezhető kompetenciák
- A képzésben résztvevő képes felismerni az adott tárgyalási helyzetnek megfelelő tárgyalási kommunikációs stílust és alkalmazni azt.
- A képzésben résztvevő képes alkalmazni a kérdezéstechnika és a haszonérvelés technikáit.
- A képzésben résztvevő képes a kapcsolatmenedzselésre.
- A képzésben résztvevő képes az empátiára, az értő hallgatás alkalmazására, az információnyerésre a tárgyalás során.
- A résztvevő képes a tárgyalások során felmerülő konfliktusok kezelésére.
A képzés célja
- A képzés célja a résztvevők tárgyalási technikáinak, tárgyalási kommunikációjának fejlesztése.
A képzés célcsoportja
A képzés célcsoportja elsősorban a vállalati szféra munkatársi állománya. Nyílt képzés esetén potenciális résztvevő lehet, a fenti szervezeti kapcsolódáson kívül, minden olyan egyéni ügyfél, aki a kompetenciáit fejleszteni szeretné.
Modulok
- Tárgyalástechnikai alapok (10 óra)
- Tárgyalástechnikai készségek (10 óra)
Csapatok építése (E-001215/2015/D009)
A képzés során megszerezhető kompetenciák
- A képzésben résztvevő képes az együttműködés, közös célok kialakítására a csapatban.
- A képzésben résztvevő képes a csapatban az interakciók tudatos alakítására, a hatékony kommunikációra a csoportban.
- A képzésben résztvevő képes a kapcsolatmenedzselésre.
- A képzésben résztvevő képes a projekt- és rendszerszemléletű csapatmunka kialakítására és fenntartására.
- A résztvevő képes a csapatmunka során előforduló konfliktus helyzetek megelőzésére és kezelésére, az egészséges verseny kialakítására a csoporton belül.
A képzés célja
- A képzés célja a résztvevők együttműködési és csoportos munka hatékonyságának fejlesztése, a társas tudatosság és csoportkohézió erősítése által.
A képzés célcsoportja
A képzés célcsoportja elsősorban a vállalati szféra munkatársi állománya. Nyílt képzés esetén potenciális résztvevő lehet, a fenti szervezeti kapcsolódáson kívül, minden olyan egyéni ügyfél, aki a kompetenciáit fejleszteni szeretné.
Modulok
- Hatékonyság csapatban (10 óra)
- Együttműködés csapatban (10 óra)
Érdeklődés esetén lépjen velünk kapcsolatba!