A SPID® egy dinamikus rendszer, mely segítségével az egyéni fejlődés mérhető és nyomon követhető.

Kettős értelemben szolgálja a fejlesztést, egyrészt helyzetfüggő kommunkációs stratégia, másrészt tipológia.

Az elnevezés a kommunikációban használható négy kardinális magatartásformát, kommunikációs stratégiát foglal magába, melyek a következők: szimpátianyerés (S), kapcsolat-menedzselés (P), információ-nyerés (I), és jogérvényesítés (D).

A stratégiák tudatos használatának elsajátítása megnyitja az utat a hatékonyabb munkavégzéshez, mind a belső vállalati kommunikáció, ügyfélszolgálat, tárgyalástechnika, értékesítés és vezetés területén.

A teszt lehetővé teszi számunkra, hogy a tréning valóban azokra a fejlesztendő területekre fókuszáljon, amelyekre a csoportnak szüksége van. Mindemellett a résztvevők e tükör segítségével egyéni fejlesztési tervet dolgoznak ki a képzések során.

A SPID® rendszerről bővebben: