Fktv. 2. § 5. pontjában egyéb képzések

  • Helyzetfüggő kommunikáció (128 óra) E-001215/2015/D001
  • Hatékonyság a munkavégzésben (80 óra) E-001215/2015/D002
  • Általános termelésszervezési ismeretek (80 óra) E-001215/2015/D003
  • Vezetői készségek fejlesztése (96 óra) E-001215/2015/D004
  • Környezeti fenntarthatósági ismeretek (32 óra) E-001215/2015/D005
  • Asszertivitás a kommunikációban (20 óra) E-001215/2015/D006
  • Hatékony munkavégzés (40 óra) E-001215/2015/D007
  • Hatékony tárgyalási technikák (20 óra) E-001215/2015/D008
  • Csapatok építése (20 óra) E-001215/2015/D009

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓK

 

Helyzetfüggő kommunikáció (E-001215/2015/D001)

A képzés során megszerezhető kompetenciák

  • A képzésben résztvevő mindennapi kommunikációja során képes alkalmazni az aktív hallgatás, értő figyelem eszközeit.
  • A képzésben résztvevő képes felismerni a kommunikációt segítő és gátló tényezőket, a szavak szerepét a mindennapi kommunikációban.
  • A képzésben résztvevő a SPID® módszer segítségével képes alkalmazni a szimpátianyerés, kapcsolatmenedzselés, információnyerés és jogérvényesítés eszközeit a mindennapi kommunikációja során.
  • A képzésben résztvevő képes a hatékony vezetői kommunikációs eszközök alkalmazására, a tárgyalások hatékony és eredményes levezetésére.
  • A képzésben résztvevő képes a hatékony konfliktuskezelésre, a nehéz helyzetek kezelésére.

A képzés célja

  • A képzés célja, hogy a képzésben résztvevők mindennapi és munkahelyi kommunikációs kompetenciát fejlessze, valamint hogy a SPID® módszer segítségével megismerjék a négy kommunikációs stratégia elméleti hátterét és gyakorlati alkalmazását: S – szimpátianyerés, P – partneri kapcsolatmenedzselés, I – információnyerés, D – jogérvényesítés.

A képzés célcsoportja

  • Felnőttek, akik kommunikációs kompetenciáikat szeretnék fejleszteni.

 

 

Hatékonyság a munkavégzésben (E-001215/2015/D002)

A képzés során megszerezhető kompetenciák

  • A képzésben résztvevő ismeri a hatékony munkaszervezés alapjait, lépéseit.
  • A képzésben résztvevő képes tudatosan és hatékonyan bánni a munkaidővel, elősegítve ezzel saját szakmai fejlődését is.
  • A képzésben résztvevő képes felismerni a problémák előfordulását és a munkavégzés során felmerülő problémákat a munkafolyamat figyelembe vételével megoldani.
  • A képzésben résztvevő törekszik arra, hogy a képzés során elsajátított stressz kezelő technikák segítségével képes legyenek legyőzni a mindennapokban a stresszt.
  • A képzésben résztvevő képes a mindennapi munkavégzéshez kötődő számítógépes problémákat megoldani, magabiztosan kezelni a számítógépet a hatékony munkavégzés érdekében.

A képzés célja

  • A képzés célja, hogy a résztvevők saját személyes általános kompetenciái, továbbá egyéni hatékonyságuk fejlődjön. A programban elsajátítottak alkalmazásával a résztvevők saját kompetenciákat megismerve tudatosan sáfárkodjanak erőforrásaikkal a mindennapokban.

A képzés célcsoportja

  • Minden munkavállaló, tevékenységtől függetlenül.

 

Általános termelésszervezési ismeretek  (E-001215/2015/D003)

A képzés során megszerezhető kompetenciák

  • A képzésben résztvevő képes felismerni a termelésszervezés jelentőségét és alapelveit a mindennapi munkavégzés során.
  • A képzésben résztvevő ismeri a japán Lean termelésszervezési módszer alapvető sajátosságait, módszereit.
  • A képzésben résztvevő ismeria japán KAIZEN módszer alapjait és működését.
  • A képzésben résztvevő képes felismerni a változások hatását a szervezetek működésére és a munkavégzésre.

A képzés célja

  • A képzés célja hogy a résztvevők alapvető termelésszervezési és Lean menedzsment ismereteket szerezzenek. A program célja, hogy a részvevők megismerjék a termelésszervezési technikákat, a változások hatását a munkafolyamatokra, tevékenységtől függetlenül.

A képzés célcsoportja

Minden termelésszervezésben dolgozó munkavállaló, tevékenységtől függetlenül.

 

Vezetői készségek fejlesztése  (E-001215/2015/D004)

A képzés során megszerezhető kompetenciák

  • A képzésben résztvevő tisztában van a kommunikáció, a konfliktuskezelés, a motiváció, vezetői hitelesség, irányítás, ellenőrzés, delegálás alapvető eszközeivel és képes alkalmazni azokat.
  • A képzésben résztvevő képes a potenciális válsághelyzetek, változás- és válságkommunikációs helyzetek felismerésére, stratégiák kidolgozására, válságmenedzselésre.
  • A képzésben résztvevő képes a feladatok hatékony kiosztására, a munkavállalók motiválására.
  • A képzésben résztvevő képes a nehéz helyzetek kezelésére a megfelelő kommunikációs eszközök alkalmazásával.
  • A képzésben résztvevő képes az outplacement technikák, a gondoskodó vállalati magatartás alkalmazására.

A képzés célja

  • A képzés célja, hogy a résztvevők olyan általános képességeket, kompetenciákat sajátítsanak el, amelyek segítik őket munkakörük felelősségteljes és hatékony ellátásában.

A képzés célcsoportja

  • Minden vezető beosztású munkavállaló, tevékenységtől függetlenül.

 

Környezeti fenntarthatósági ismeretek  (E-001215/2015/D005)

A képzés során megszerezhető kompetenciák

  • A környezeti fenntarthatóság fontossága, környezettudatos gondolkodás a mindennapokban.
  • Lakossági fogyasztási szokások javítása, egyéni környezettudatosság, tudatos vásárlás, energiafelhasználási szokások megváltoztatása.
  • Vállalati környezettudatosság, környezettudatos gondolkodás a munkahelyen.
  • Vállalati fogyasztási szokások fejlesztése, a vállalat környezettudatos magatartásával való azonosulás.
  • Tájékozódás és tájékoztatás.

A képzés célja

  • A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a környezetei fenntarthatóság fontosságágát, valamint a környezettudatos gondolkodást és alkalmazását a munkahelyen és a mindennapokban.

A képzés célcsoportja

  • A környezettudatos gondolkodásukat fejleszteni kívánó felnőttek.

 

Asszertivitás a kommunikációban  (E-001215/2015/D006)

A képzés során megszerezhető kompetenciák

  • A képzésben résztvevő képes a különböző kommunikációs interakciókban az érdekérvényesítésre, felismeri a haszonérvek és a tudatos célkövetés szerepét a hatékony kommunikáció elérése érdekében.
  • A képzésben résztvevő képes felismerni a  a különböző személyiségtípusokat és a személyiségtípusok jellegzetességeinek figyelembe vételével alakítja ki a partneri együttműködést, a hatékony kommunikációt.
  • A képzésben résztvevő képes „nem”-et mondani úgy, hogy ezzel továbbra is fenntartja a kölcsönös és hatékony kommunikációt.
  • A képzésben résztvevő ismeri és alkalmazza az asszertív kommunikációs technikákat.

A képzés célja

  • A képzés célja a résztvevők asszertív kommunikációjának fejlesztése.

A képzés célcsoportja

  • A képzés célcsoportja elsősorban a vállalati szféra munkatársi állománya. Nyílt képzés esetén potenciális résztvevő lehet, a fenti szervezeti kapcsolódáson kívül, minden olyan egyéni ügyfél, aki a kompetenciáit fejleszteni szeretné.

 

Hatékony munkavégzés  (E-001215/2015/D007)

A képzés során megszerezhető kompetenciák

  • A képzésben résztvevő képes felismerni a különböző személyiségtípusokat és jellemzőiket. Tisztában van a konfliktuskezelés, stressz kezelés alapjaival, az ehhez kapcsolódó kommunikációs stílusok fogalmával.
  • A résztvevő képes a hatékony csapatmunkára.
  • A résztvevő képes a személyes stressz kezelési stratégia kidolgozására, a sztesszhelyzetek kezelésére.
  • A résztvevő képes a tudatos munkaszervezésre, a hatékony időgazdálkodási módszerek alkalmazására a projektszemlélet elősegítése érdekében.
  • A résztvevő képes az alapvető, hatékony kommunikációs eszközök alkalmazására, e rendszerszemléletű problémamegoldásra.
  • A résztvevő képes a személyes konfliktuskezelési stratégia kidolgozására, a konfliktushelyzetek kezelésére.

A képzés célja

  • A képzés célja a képzésben résztvevők személyes kompetenciáinak fejlesztése a munkahelyi hatékonyságfejlesztés elérése érdekében.
  • A képzés célcsoportja elsősorban a vállalati szféra munkatársi állománya. Nyílt képzés esetén potenciális résztvevő lehet, a fenti szervezeti kapcsolódáson kívül, minden olyan egyéni ügyfél, aki a kompetenciáit fejleszteni szeretné.

A képzés célcsoportja

  • A képzés célcsoportja elsősorban a vállalati szféra munkatársi állománya. Nyílt képzés esetén potenciális résztvevő lehet, a fenti szervezeti kapcsolódáson kívül, minden olyan egyéni ügyfél, aki a kompetenciáit fejleszteni szeretné.

 

Hatékony tárgyalási technikák  (E-001215/2015/D008)

A képzés során megszerezhető kompetenciák

  • A képzésben résztvevő képes felismerni az adott tárgyalási helyzetnek megfelelő tárgyalási kommunikációs stílust és alkalmazni azt.
  • A képzésben résztvevő képes alkalmazni a kérdezéstechnika és a haszonérvelés technikáit.
  • A képzésben résztvevő képes a kapcsolatmenedzselésre.
  • A képzésben résztvevő képes az empátiára, az értő hallgatás alkalmazására, az információnyerésre a tárgyalás során.
  • A résztvevő képes a tárgyalások során felmerülő konfliktusok kezelésére.

A képzés célja

  • A képzés célja a résztvevők tárgyalási technikáinak, tárgyalási kommunikációjának fejlesztése.

A képzés célcsoportja

  • A képzés célcsoportja elsősorban a vállalati szféra munkatársi állománya. Nyílt képzés esetén potenciális résztvevő lehet, a fenti szervezeti kapcsolódáson kívül, minden olyan egyéni ügyfél, aki a kompetenciáit fejleszteni szeretné.

 

Csapatok építése  (E-001215/2015/D009)

A képzés során megszerezhető kompetenciák

  • A képzésben résztvevő képes az együttműködés, közös célok kialakítására a csapatban.
  • A képzésben résztvevő képes a csapatban az interakciók tudatos alakítására, a hatékony kommunikációra a csoportban.
  • A képzésben résztvevő képes a kapcsolatmenedzselésre.
  • A képzésben résztvevő képes a projekt- és rendszerszemléletű csapatmunka kialakítására és fenntartására.
  • A résztvevő képes a csapatmunka során előforduló konfliktus helyzetek megelőzésére és kezelésére, az egészséges verseny kialakítására a csoporton belül.

A képzés célja

  • A képzés célja a résztvevők együttműködési és csoportos munka hatékonyságának fejlesztése, a társas tudatosság és csoportkohézió erősítése által.

A képzés célcsoportja

  • A képzés célcsoportja elsősorban a vállalati szféra munkatársi állománya. Nyílt képzés esetén potenciális résztvevő lehet, a fenti szervezeti kapcsolódáson kívül, minden olyan egyéni ügyfél, aki a kompetenciáit fejleszteni szeretné.